maandag 21 augustus 2017

Genietmomentjes #7



  • Feeling good about life. Ik zit momenteel gewoon echt lekker in mijn vel. 
  • Changes van begin tot eind begeleiden, en deze dan goed afronden. Work can be good.
  • Op een soortgelijke maar toch iets andere noot; productie issues oplossen. Hoewel het in eerste instantie even stress kan veroorzaken, is ook niets zo lekker dit relatief snel en goed op te kunnen lossen.
  • Bioscoop bezoekjes. Vriendlief en ik houden onwijs van de bioscoop en onlangs kregen we van mijn ouders en vrienden van mijn ouders vrijkaartjes voor de Chassé Cinema in Breda (een bios die wat minder bekende/artistieke films en klassiekers draait) , waardoor we in één week twee keer naar de bioscoop gingen (op onze enige twee vrije avonden welteverstaan); onder het genot van drankjes en drankjes zagen we My Cousin Rachel en Wakefield. 
  • Het vooruitzicht van vakantie. Iedereen is al geweest, maar over twee weekjes gaan vriendlief en ik ook eindelijk. Toscane, Italië; here we come. 
  • Met betrekking tot dat zelfde vooruitzicht; nu al nadenken over welke boeken ik ga meenemen. Aangezien we met de auto gaan, hoef ik me niet qua gewicht of ruimte te beperken. Klinkt gevaarlijk.
  • Spritz.
  • Love Island. Hoewel ik niet weet of guilty pleasure een term is die we moeten nastreven (want als je iets leuk vindt, waarom zou je het dan een "guilty pleasure" noemen?), is dit toch wel echt een guilty pleasure. Een Engelse reallife serie waar mensen in een gigantisch vakantiehuis worden gedumpt om de liefde van hun leven te vinden. Ontzettend slecht, maar ook ontzettend heerlijk. 
  • Shirley Jackson. Daphne du Maurier. Kate Tempest. Sarah Moss. These women can write. 
  • Amber. Onze rode poes maakt ons huisje echt af.

2 opmerkingen:

  1. Oh Italy, heerlijk! oz'n late vakantie is eigenlijk wel lekker ja. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toscane is zo mooi! Veel plezier alvast :)

    BeantwoordenVerwijderen