zaterdag 24 juni 2017

UK: Luton (Harry Potter Studio's) - York - Edinburgh

Het was weer hoog tijd voor een tripje... Eind mei gingen mijn zus, haar vriend, mijn vriend en ik een weekje naar Groot-Brittannië. We begonnen in Luton, een stadje nabij Londen, waar vandaan we de Harry Potter Studio's bezochten (MAGIC). Daarna reden we naar York, waar we enkele dagen van het heerlijke weer en de prachtige historie genoten hebben. Tot slot vervolgden we onze reis via Durham naar Edinburgh. Een onwijs mooie, fijne en gezellige vakantie. En als ik de foto's zo terugkijk, krijg ik gelijk zin nog meer steden in de UK te bezoeken!



Luton & Harry Potter Studio's






York








Durham

Edinburgh








12 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke reeks foto's! Ik wil echt zooo graag een keertje naar de Harr Potter Studio's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaauw, wat een zalige foto's! Hier wil ik zo graag eens naartoe gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dit er een heerlijk tripje uit zeg! Prachtige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er echt fantastisch uit! Heel gaaf!

    Love,
    Dascha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat ziet het er onwijs mooi uit zeg. Ik ben eigenlijk totaal niet van de Harry Potter, maar ik kan niet anders dan toegeven dat het er heel gaaf uit ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja is zelfs als "niet-fan" leuk! Mijn vriend is ook niet echt van Harry Potter (Maja, als je vriendinnetje fan is moet je wel mee hè...). Maar ook hij vond het heel tof! Xx

      Verwijderen
  6. Mooie foto's! Die Harry Potter Studios lijken mij ook heel tof om eens heen te gaan. Sowieso vind ik de UK wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! De Harry Potter Studios lijken me onwijs gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wouw ziet er super vet uit!! Ik wil graag nog eens naar de Harry Potter studio's... Erg mooie foto's
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke uitstapje heb je gemaakt meid.
    Wauw zo super leuk om naar de Harry potter studios te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen