zaterdag 16 juli 2016

I Heart MakeUp - Naked Chocolate

Ik ben werkelijk verliefd op het Death By Chocolate palette van I Heart MakeUp, dus ik vond het hoog tijd ook een andere variant te proberen. Ik haalde Naked Chocolate in huis en vandaag deel ik mijn mening met jullie. Bereid je voor op een blogpost vol foto's van dit prachtige palette en enkele ooglooks.




Sommige producten van I Heart MakeUp zijn soms bij de Kruidvat te vinden; deze chocolade paletten zijn er al een paar keer in de verkoop geweest. Maar het is 2016, dus laten we eerlijk zijn; de luxe van aankopen doen vanaf de bank heeft vaak de voorkeur (bij mij in ieder geval; lui monster dat ik ben). I Heart MakeUp is online te bestellen via Beauty88Je kan betalen via iDeal én Paypal en de levertijd is 1-3 werkdagen. De verzendkosten zijn €3,95 (€7,95 naar België) en vanaf een totaal aankoopbedrag van €50 zijn er geen verzendkosten. 



I Heart MakeUp heeft verschillende make-up paletten in het assortiment, waaronder zes "chocolade"-paletten. De paletten kosten €9,99 per stuk. Het Death By Chocolate palette heb ik al anderhalf jaar in mijn bezit en inmiddels ligt ook het Naked Chocolate palette al een behoorlijke tijd in mijn beauty kastje. De paletten bevatten 16 oogschaduw tinten, grote spiegels, zijn onwijs leuk verpakt, niet duur én het merk dierproefvrij/cruelty free. 


Jeej, in love again. Prachtige tinten (ook heel bruikbaar in dagelijkse looks), onwijs goede pigmentatie en erg zacht. Verder weet ik geen spannende technische feitjes te vertellen, dus hier moet je het mee doen. Het enige wat me nog rest zijn wat looks die ik heb gemaakt, maar ook hierbij wil ik vermelden dat ik verre van een make up-expert ben; ik doe ook maar wat. Maar dat doen we eigenlijk allemaal toch? Dat is juist het leuke van make up. 





11 opmerkingen:

  1. Erg mooie looks zeg! Ik heb al heel veel positieve dingen over dit palette gehoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie look zeg! Hele fijne kleuren ook, houd ik van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze ook en ik vind hem ook zo mooi. Ik gebruik heb echt dagelijks!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruik deze momenteel ook dagelijks, echt fantastsch! X

      Verwijderen
  4. Heb nu al zo veel goede reviews gelezen, ik moet dit palette hebben! Complimenten voor je foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  5. "ik doe ook maar wat": gurl je looks zijn echt perfect! Goed review ook, ze lijken me heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze paletten blijven echt zo prachtig! Leuke looks heb je er ook mee gemaakt trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen