vrijdag 25 september 2015

HappyDays - Dag 301 t/m 320

"We live in times when super-busy schedules have become something to boast about. While the speed of life increases, there is less and less time to enjoy the moment that you are in. The ability to appreciate the moment, the environment and yourself in it, isthe base for the bridge towards long term happiness of any human being" -100happydays






Een nieuwe zaak in Breda geopend, namelijk The Tosti Club. Vriendlief en ik proberen het gelijk uit en jammieee #day301


Met de "schoonfamilie" naar de bioscoop: Inside Out (review online) #day302


Nagenieten van mijn bezoekje aan Nijmegen en mijn heerlijke aankopen bij Dekker vd Vegt #day303


Aftermovie Concert at Sea online en zelfs ik ben hééél even te zien! #day304


Onverwacht een verstandskies laten trekken, dus dit pareltje in de vorm van een nieuwe comic maakt me blij; gekocht naar aanleiding van de onwijs gave trailer voor de verfilming in 2016 #305



Lekker weer en ik hoef niet te werken dus ik spendeer mijn dag in de tuin #day306


Vriendlief en ik gaan naar Ant-Man (onwijs gaaf en grappig). Mijn vriend en ik hebben tot nu toe alle Marvel films in de bios gezien, behalve de eerste Iron Man, de eerste Thor en The Incredible Hulk #day307


Hello world #day308


Genieten van deze twee pareltjes samen; Puffin in Bloom #day309


Mijn ouders zijn op vakantie dus ik kan vrij gebruik maken van het autootje! Heerlijk #day310



Datenight met het vriendje op z'n best... jammie! #day311


Liefde voor mijn nieuwe Star Wars shirt van de Forever21 #day312


Verlaat verjaardagscadeautje van vriendinnen: The Name of the Wind #day313


Etentje met mijn zus bij Proeflokaal Bregje in Breda met een heerlijke Cheesecake #day314


Ik hou van vakantie! Weer een dagje vrij van werk, dus ik zit weer met wat boeken in de tuin #day315



Goodmorning! Sushi for brunch #day316


Inmiddels ook vrij van werk dus officieel vakantie! Ik vier het maar weer in de zon #day317


Nóg een verlaat verjaardagscadeautje en weer van mijn vriendinnen. Deze prachtige Penguin Clothbound editie van Jane Eyre #day318


De voorbereidingen voor Portugal zijn in volle gang: mijn leeslijstje voor de vakantie is gemaakt #day319


Houdoe Amsterdam en hallo Lissabon! #day320

5 opmerkingen:

  1. Die cheese cake ziet er yummy uit, mmm! En Inside Out vond ik ZO leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och wat ziet dat eten er allemaal heerlijk uit. Wat vervelend van je kies zeg, hopelijk heb je er nu geen last meer van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sowieso viel dat heel erg mee hoor! De pijn ervoor was vervelender dan het daadwerkelijke trekken ;) X

      Verwijderen
  3. Wat een leuke foto's! Weer helemaal verkeerd om te kijken wanneer je honger hebt. Vooral die cheesecake <3
    Heerlijk he een auto zo voor je beschikking?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inside Out is zo'n leuke film! Heb ik een tijdje geleden ook gezien :)
    En Lissabon, wauw, zo'n mooie stad. Die staat nog op mijn bucketlist.

    BeantwoordenVerwijderen