zaterdag 19 september 2015

Current Likes #30




Accessoires: H&M Tasje


Dit tasje kocht ik inmiddels alweer een paar jaar terug, maar ik heb er nooit echt veel gebruik van gemaakt. Hoewel ik zowel het formaat als de indeling ideaal vind, vond ik het rode kleurtje toch vaak te opvallend. Nu mijn geliefde zwarte tasje van de H&M lichtelijk aan het aftakelen is (ik heb 'm ook al drie jaar), grijp ik ook heel vaak naar dit rode tasje. En eigenlijk is die gewoon super fijn.

Accessoires: Zonnebril


Net voordat mijn vriend en ik op vakantie gingen, was mijn vriend eigenlijk nog op zoek naar een zonnebril. Ik besloot een online speurtocht in te zetten en vond een leuk exemplaar op Cheapasszonnebrillen (goeie naam ook). Hoewel ik zelf meer dan genoeg zonnebrillen heb (en deze zomer al drie nieuwe had aangeschaft), heb ik ook een leuke variant in het virtuele mandje gegooid. Inmiddels is dit mijn favoriet.

Holidays: Portugal


Vriendlief en ik hebben twee weken vertoefd in Portugal: vijf dagen in Lissabon en de overige dagen in Porto. Wat een prachtige steden! Het was voor ons een hele andere vakantie dan we normaal hebben; de afgelopen drie jaar hebben we namelijk vooral op stranden op Griekse eilanden gelegen en nu hebben we eigenlijk vooral heel veel cultuur gesnoven. Ook heel leuk, maar behoorlijk anders. Het heeft in ieder geval veel meer mooie plaatjes opgeleverd.

Games: GTA V


Ik speel al eeuwen GTA: GTA Vice City en San Andreas heb ik grijs gedraaid op de pc (en inmiddels iPad), met GTA IV Liberty City heb ik me ook genoeg tijd vermaakt maar aan GTA V durf ik me niet te wagen. Deze "nieuwe" (inmiddels niet meer zo nieuwe) uitgave is zo ontzettend groot en met zulke intense graphics, dat ik bang ben dat mijn laptop 'm niet aankan, hoe goed die ook is. Dus een paar weken terug heb ik de PS3 van mijn vriend mee naar huis gekregen en nu werk ik me langzaam aan door het spel heen. En wat een spel... Ontzettend mooi, ontzettend gaaf en ontzettend uitgebreid.

Games: Tomb Raider II iPad


Nog zo'n spel waar ik een nostalgisch gevoel van krijg: Tomb Raider. En dan vooral deze specifieke variant, namelijk Tomb Raider II. Ook deze heb ik helemaal grijs gedraaid op de pc. Voorheen was alleen Tomb Raider I op de iPad te verkrijgen en die heb ik niet zo vaak gespeeld, dus daar was het nostalgische gevoel een stuk lager.

Movies: Verfilmingen klassiekers


De afgelopen weken hebben mijn moeder en ik (en mijn zus) twee ontzettend romantische verfilmingen gekeken van de klassiekers Jane Eyre van Charlotte Brontië en Persuasion van Jane Austen. Zelf zet ik dit soort films eigenlijk nooit aan, maar als ik ze dan kijk, vind ik ze toch wel heel pakkend. Je zwijmelt helemaal weg in dit soort dromerige verhalen.

Series: Penny Dreadful


Het nieuwe seizoen van Penny Dreadful is uit and I'm loving it. Ik moet nog drie afleveringen kijken, maar ik weet nu al dat ik het een onwijs gaaf seizoen vind. Nóg beter dan de eerste. Zeker een aanradertje als je van intense, spooky-achtige klassieke films/serie's houdt. Enkele verhalen die in deze serie verwerkt zijn: Dracula, Frankenstein en The Picture of Dorian Gray.

5 opmerkingen:

  1. Wouw Portugal lijkt me erg mooi!
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Penny Dreadful heb ik ook gezien, echt een goede serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GTA 5 is cool! vind vooral het vliegen leuk XD

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja aan het vliegen moet ik nog een beetje wennen haha, maar dat vond ik in GTA SA ook het tofst, dus komt vast ook nog wel haha! X

      Verwijderen
  4. Ik vind je zonnebril leuk! En GTA is ook wel vermakelijk voor af en toe, haha. Ik kan het écht niet, maar het is ook wel zo'n spel om gewoon in te klooien. :P

    BeantwoordenVerwijderen