woensdag 25 februari 2015

Prettybox Februari '15

Als je me op Instagram volgt, kon je al een kleine sneak peek zien van de Prettybox van februari; ik was namelijk zo enthousiast dat ik gelijk even een fotootje wilde plaatsen. De box van deze maand zit wat mij betreft vol met leuke artikelen! Daarnaast zat er ook nog een spannend nieuwtje in...

Voor meer informatie verwijs ik je naar de Prettybox-website.






Dit was namelijk de laatste Prettybox! Na een jaar maandelijks boxen verstuurd te hebben, wordt het nu Deautybox. Ik ben benieuwd. Ik ga er in ieder geval met hetzelfde idee in als toen Prettybox de Glossybox overnam: ik wacht de eerste één of twee maanden even af en dan beslis ik of ik mijn abonnement behoud.





Oeh, zoveel mooie kleurtjes, verpakkingen en producten! Wat een leuke verrassing. Ik ben nog nooit echt ontevreden geweest met de inhoud van een box, maar vanzelfsprekend zijn er altijd specifieke boxen die er voor je uitspringen.


Ten eerste een lip balm die eigenlijk zeer multifunctioneel is (dus waarom het dan een lip balm is genoemd, is mij een raadsel) want je kunt het product ook gebruiken voor de ellebogen, nagelriemen, wenkbrauwen en gespleten haarpunten (wait, what?). Ik vind de tube er leuk uitzien en de sticker die aangaf dat je de tube eerst tussen je handen op moet warmen was ook erg handig, aangezien ik er daarvoor met geen mogelijkheid iets uit kreeg. €9,99


In deze vrolijke en schattige roze tube zit showergel van het merk Jeanne & Provence. Fijn formaat voor op reis en een lekker geurtje (dat laatste is een pure gok; ik ben ontzettend verkouden en ruik dus echt helemaal niets).


Gelijk door naar de drie make-up producten die er allemaal zeer veelbelovend uitzien. Ten eerste een Supermodel Stain van Jelly Pong Pong, een merk dat ik alleen ken omdat het al eerder in een Prettybox heeft gezeten. De verpakking is onwijs schattig, de prijs iets minder: €25,-. Normaal gesproken ben ik niet zo onder de indruk van lipproducten die je met je vinger moet aanbrengen, maar aangezien dit stains zijn ben ik toch wel benieuwd. Review?


Het tweede product is ook van Jelly Pong Pong en zat ook in een onwijs schattig doosje. Ditmaal een Bronzer Duo voor de prijs van €25,-. Ik ben toevallig onlangs begonnen met het af en toe gebruiken van bronzer, dus dit komt goed van pas. Daarnaast ben ik gek op blush, dus ook het matte roze kleurtje is goed aan mij besteed. Wel zat het linker vakje met de bruine kleur gelijk al los, wat in principe geen probleem is, maar voor een product van €25,- wel een kleine tegenvaller...



Last but not least wat betreft de make-up producten: een oogschaduw pallete van Pink Tease met een waarde van €2,50 (!). Je kon één van twee varianten in je Prettybox krijgen en ik ben blij dat ik deze heb gehad (de andere bevatte vijf roze kleuren, zoals op het kaartje weergeven). De kleuren zijn onwijs gepigmenteerd en geven een mooie glans. Hier kom hopelijk/waarschijnlijk nog een review van online.


Normaal bewaar ik het beste altijd voor het laatste, maar er zat ditmaal zoveel leuks in, dat ik het "minste" maar voor het laatst heb bewaard (altijd leuk, een beetje variatie). Dit is een huidcrème die je overal kan gebruiken, maar door het formaat tube is het misschien verstandig als je toch een beetje selectief bent. Ik gooi het tubetje in mijn tas; daar verdwijnen mijn lipbalms op een bepaalde manier toch altijd in, dus ééntje extra kan nooit kwaad.

Voor meer informatie verwijs ik je naar de Prettybox-websiteWil je ergens een review van zien? Laat het even weten in de reacties!

11 opmerkingen:

  1. Mooie box! Vooral het oogschaduwpalette vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke box! Mooie palette zit erbij!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, nice products! Die eye shadows <3 maar ook die lip balm lijkt mij goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Palette is erg mooi! en handig die multifunctionele lippen balsem :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De inhoud ziet er leuk uit! Het bronzer/blush duo van Jelly Pong Pong heb ik een keer in de VIP Box gehad, de bronzer is voor mij veel te donker, maar de blush vind ik wel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen