woensdag 31 december 2014

Christmas Nails 2014



Hoewel ik elke kerst wel iets speciaals verzin voor mijn nagels, besloot ik dit jaar net een stapje verder te gaan. Ik besloot vier nagels te voorzien van een mooie kerstgerelateerde nailart. Achteraf gezien was het niet eens zo moeilijk en ontzettend geslaagd.



Ik had mijn nagels al met een mooi bordeauxrood kleurtje gelakt en besloot die te laten zitten op de nagels waar ik geen nailart zou doen. De bordeauxrode kleur paste mooi bij het rood van mijn nailart en daarnaast is het op zichzelf ook al een zeer feestelijke kleur. Volgende keer zou ik mijn overige nagels misschien wit of knalrood maken, omdat het bordeauxrood er nu voor zorgde dat er minder aandacht naar de nailart ging.


Ik maakte een kerstmutsje op de ringvinger van mijn linkerhand, een sneeuwmannetje op de duim van mijn linkerhand, een rendier op de ringvinger van mijn rechterhand en de jas en riem van de Kerstman op de duim van mijn rechterhand. Achteraf gezien vind ik het rendiertje het leukste (zo schattig!). Ik gebruikt enkele nailart tools, zoals een dotting tool en een klein kwastje, maar eigenlijk is alles vrij makkelijk vanuit de losse hand te doen.

Alvast een gelukkig nieuw jaar allemaal <3 Ik hoop dat jullie een fantastische New Years Eve hebben. Vanzelfsprekend komen er net zoals vorig jaar in de loop van januari nog wat jaarwisseling gerelateerde blogposts online.

8 opmerkingen: