donderdag 20 maart 2014

Shoplog Primark Eindhoven - Maart 2014

Het was alweer véél te lang geleden dat ik bij de Primark had geshopt (kuch en kuch) dus ik vond het wel weer tijd (volgens mij begin ik mijn Primark shoplogs altijd zo...). Het idee borrelde vorig weekend in mijn hoofd op toen ik het ontzettend druk met mijn scriptie had, maar als het idee eenmaal in je hoofd zit, gaat het er ook niet zomaar meer uit. Dus ik sprak met mezelf af dat ik later die week mocht als één van mijn deadlines in ieder geval voorbij was. Dat heb ik natuurlijk gedaan en ik ben weer ontzettend goed geslaagd (€120 oeps).




Met het lekkere weer onderweg, had ik wel weer zin in wat zomer-achtige kleding. Ik heb twee mouwloze blousjes in mijn kast hangen die ik vorig jaar veelvuldig heb aangehad, dus deze grijze variant leek me een leuke aanvulling. €9,-


Een paar maanden terug kocht ik dit shirt al in het grijs/blauw en toen ik deze koraalroze variant zag hangen, wilde ik 'm in ieder geval even passen. Gelijk verliefd op het vrolijke patroontje en losse model (wat overigens ook met een riempje boven je middel erg tof wordt) nam ik het shirt mee naar huis. Op het kaartje stond €6,-, maar bij de kassa scande die voor €2,-. Are you kidding me? Voor twee euro koop ik nog geen biertje tijdens het uitgaan...


Momenteel blijkbaar helemaal hip bij de Primark, de shirts met prints van sprookjes, superhelden en artiesten. Ik zag meerdere leuke varianten maar vond vooral dit wijde, langere shirt met Sneeuw Witje erop onwijs tof! €7,-


Nog zo'n pareltje waar ik gelijk verliefd op werk: dit donkerrode shirt met het Zweinstein-embleem en het schoolmotto. Ik ben een echte Harry Potter fan, dus deze kón ik gewoon niet laten hangen. Niet iets wat ik overal naar toe zal dragen, maar voor chille dagen thuis zeker gepast. €7,-


Dit jurkje is mijn favoriete aankoop. Een mooi kleurtje en een prachtige stof. Met wat mooie hakken of sleehakken is het ook gepast voor de wat feestelijkere gelegenheden. Ik ben verliefd! €15,-


Ook dit jurkje is wat netter. Hoewel ik de hoge hals en het model in eerste instantie wat ouwelijk vond ogen, vind ik de mouwen heel mooi en met een mooie statement ketting ziet het er al heel anders uit. €15,-


Ik was op zoek naar een nieuwe tas, de tas die ik momenteel altijd gebruik, begint echt te verslijten. Eenmaal in de Primark, zag ik niet één, maar twee mooie tassen. De linkse leek me vooral erg praktisch: de juiste maat, banden die ik om mijn schouder kan dragen en wat vakjes. De rechtse vond ik vooral ontzettend mooi, bovendien past er heel veel in (alleen is een grotere tas ook weer moeilijker mee te dragen). Na veel getwijfel besloot ik voor de makkelijkste optie te gaan: ik nam beide tassen mee. Links: €12,- Rechts: €14,-



Tegenwoordig hangt de Primark vol met ontzettend leuke en schattige pyjama's en het is dat ik al zoveel in mijn mandje had, anders had ik er nog veel meer meegenomen. Dit leuke walvis-setje kostte €6,-



Dit is de laatste bikini die ik voor de zomer koop... Echt! Ik heb er de afgelopen jaren al zoveel gekocht dat ik al bijna dagelijks een wardrobe change kan doen tijdens mijn vakantie. Maar ik kon deze panterprint-variant gewoon niet laten liggen. €7,-



Tegenwoordig zijn er ook steeds meer beauty producten te vinden bij de Primark, waaronder dit setje met twee oogpotloden en een puntenslijpertje voor slechts €1,50 en een Sunkissed Self Tanning Mousse voor €3,-. Vooral naar de laatste ben ik zeer benieuwd, ik vind het een mooie en vooral grote fles, met een handig pompje en dat voor maar drie euro. Hopen dat het ook daadwerkelijk een mooie kleur achterlaat; eerst maar eens op mijn benen uitproberen.


Ik ben momenteel meer van de midi ringen dan de normale, dus dit setje van vier voor €2,- kon ik niet laten liggen. Ik vind vooral de twee linkse mooi.


De zomer is er nog lang niet, maar ik ben al vast goed voorbereid met deze sandaaltjes. Het stofje is een soort fluweel en de sandalen hebben gouden details. €6,- p/s

Ik ben weer goed geslaagd bij de Primark. Ik had nog veel meer mee kunnen nemen, maar vond dat ik al meer dan genoeg in mijn mandje had. De Primark in Eindhoven is zo ontzettend groot dat het bijna onmogelijk is om met een klein tasje naar huis te gaan. Voor mij in ieder geval...

45 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een hoop toffe items heb je gekocht. Het blauwachtige jurkje is idd ook mijn favoriet. En ah dat shirtje met Sneeuwwitje is mega schattig. Het grijze bloesje en roze gestreepte shirtje vind ik ook super leuk! geniet van je mooie nieuwe items ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie items allemaal! Nu wil ik ook naar de Primark, haha! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat Harry Potter shirt is heel gaaf! Mooie ringen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke aankopen heb je gedaan! Dat groene jurkje staat je echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een hele leuke aankoopjes :D !!, eind van de maand ga ik ook weer ff na de primark

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke aankopen.
    Echt super vet dat shirt met Harry Potter print!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo jammer dat ik voorloppig niet naar de Primark kan , die moet ik hebben haha

      Verwijderen
  7. Dat eerste mouwloze bloesje is superleuk, en die donkerblauwe jurk vind ik ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je twee jurkjes, vooral de eerst, vind ik echt ontzettend leuk zeg! Je bikini trouwens ook, lekker vrolijk :D Ik heb laatst ng een Primark shoplog gemaakt ook

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je jurkjes en ringen vind ik echt hartstikke leuk! Helemaal zomers en ook super vrolijk :D . Ook vind ik je shirtjes er heel leuk uitzien! Vooral diegene met Harry Potter, haha, het is altijd leuk als teksten op shirts ergens vandaan komen. En de prijsjes zijn natuurlijk ook geweldig :D !

    Xjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja en dat soort shirts hebben ze tegenwoordig heel vaak bij de Primark! Super leuk :) X

      Verwijderen
  10. Goed geslaagd! Hele leuke dingen!
    Die zelfbruiner heb ik laatst ook getest, super fijn spul!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. die slippers en dat donkerblauwe jurkje vind ik super leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, hele mooie items! Ik weet nu al waar ik heen ga als mijn geld is gestort, ik kan niet eens kiezen welke ik het leukste vindt haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw! Geweldig leuke aankopen heb je gedaan, die trui met 'Snow White and the seven dwars' is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke artikelen allemaal... Ik ben vroeger weleens geweest, maar vond nooit zoveel leuks. En bij andere zie ik altijd leuke dingen... hmmm mssk toch maar weer een keer gaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan raad ik ook echt de Primark in Eindhoven aan (als die een beetje in de buurt is). Die is zó groot dat het bijna onmogelijk is niets te vinden ;) X

      Verwijderen
    2. Gewoon alles passen, misschien zit er toch iets bij ;)

      Verwijderen
  15. Zo te zien ben je goed geslaagd, dit lukt mij nooit in de Primarkt haha.
    Je twee jurkjes vind ik het leukste, ik ben gek op jurkjes haha.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke aankopen! Dat jurkje met bloemenprint is super leuk. Ook is die pyama echt super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke spulletjes heb je gekocht! Vooral die zwarte tas vind ik awesome!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat blauw bloemenkleedje en dat zwart kleedje zijn heel mooi!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oooh I love primark! Wat een leuke spulletjes heb je gekocht. Ik vind vooral dat blauwe jurkje erg mooi en dat shirtje met sneeuwwitje is erg schattig hihi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke aankoopjes! Wat blijft Primark toch leuk he. Vooral de tassen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke aankoopjes :D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een boel leuke aankopen heb je gedaan. Beide jurken vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super mooie spulletjes.Die jurkjes vind ik echt prachtig. Het staat je allemaal ook heel goed!
    Veel liefs, Elien!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel leuk! Vooral het donkerblauwe jurkje en de sandaaltjes! Ik ga begin Mei nog even, dus ik hoop dat die items er dan nog zijn zodat ik ze ook kan scoren! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een geweldige aankopen!! Vooral het jurkje met de bloemenprint en het jurkje met die super mauwen vind ik echt super! Ik moet ook snel gaan shoppen!!

    p.s. Ik heb je genomineerd voor de Versatile Blogger Award!
    http://beautybycarlien.blogspot.nl/2014/03/versatile-blogger-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat laatste jurkje is echt mooi! staat je goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat mintgroene jurkje is echt zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke shoplog! Vooral het vrolijke jurkje vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. dat shirt met hogwarts is zo leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Geweldige aankopen! Dat shirt van sneeuwwitje en Harry potter zijn echt super leuk! Die pyjama is echt cute met die walvis<3

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke aankopen! vooral het mint groene jurkje vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen