vrijdag 26 juli 2013

Glossybox Juli '13

Een week geleden liet ik jullie de Glossybox van Juni nog zien en vandaag staat de Juli box alweer op de planning. Ook dit keer ben ik niet teleurgesteld. Hoe ik de vorige keer het gevoel had dat dat mijn favoriete box tot dan toe was, zo heb ik dat gevoel nu weer. Een mooie nummer twee dan? Ik ben in ieder geval ontzettend tevreden -tevreden klinkt als een zwaar understatement voor hoe blij ik met deze Glossybox ben- met de zomerse Juli box!

Voor meer informatie over Glossybox verwijs ik je naar mijn eerste artikel of de Glossybox site!










De Glossybox van deze maand is op zichzelf al prachtig. Wat een onwijs gaaf kleurtje en wat leuk dat het een tropisch printje heeft. Ook de verpakking in de box is geheel aan het sfeertje aangepast. Alleen hierdoor ben ik al ontzettend onder de indruk. Vandaar dat ik ook een beetje ben meegesleept in het foto's maken...


Dit keer zat er ook het magazine van vorige maand bij bij mij (niet op de foto). Die zat vorige maand niet in mijn box -zoals te lezen in mijn review was die vanwege bezorgproblemen enkele weken te laat- dus ik vind het echt alert en netjes van het Glossybox team dat 'ie er nu alsnog in zat!






Looks good to me! 



In een eerdere Glossybox zat al een Lip Blush van Jelly Pong Pong, nu heb ik een oogpotlood ontvangen in een mooi donkergroen kleurtje. Mooi voor in de herfst en winter op de waterlijn of misschien als oogschaduw. Ik hou wel van dit soort gekleurde jumbo pencils, ze geven een look snel en makkelijk een leuk kleurtje. -€12,-



Nailpolish always makes me happy! Ditmaal een kleurtje van Nails Inc, een merk wat ik nog niet eerder heb gebruikt. Het is een koraalroze kleurtje voor een dure prijs: €18,95 voor 10 ml (dus ongeveer twee keer zo groot als het flesje afgebeeld). Daarnaast een lipbalm van Figs & Rouge. Met dit merk ben ik al enigszins bekend. Vooral de verpakkingen vind ik onwijs leuk en vrolijk. Deze lipbalm geeft een lichte shimmer. -€8,99





Toni & Guy is een terugkerend merk bij Glossybox. I don't mind, de producten zijn van goede kwaliteit. Ditmaal een droogshampoo waar ik heel nieuwsgierig naar ben. Ik ben zelf een ware fan van de Batiste droogshampoos, maar het is nooit verkeerd iets nieuws te proberen. Het enige nadeel is dat als ik deze fijn ga vinden, de prijs wel véél hoger is (te hoog voor mij, ik zou deze nooit zelf aanschaffen): €11,99 voor 250 ml.


Ten slotte een voetengel van het merk Beauty Bird. Heel handig voor in de zomer, wanneer de voetjes weer in de teenslippers en sandaaltjes gehuld gaan. Ik gebruik zelf altijd crèmes en had nog nooit van zoiets gehoord als een "Foot Gel". Maar ik ben aangenaam verrast: het werkt goed, trekt snel in, ruikt lekker -mint- en de verpakking is cute! Te koop voor €9,-

Voor meer informatie over Glossybox verwijs ik je naar mijn eerste artikel of de Glossybox site!

8 opmerkingen:

  1. Erg mooie inhoud als je 't mij vraagt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie, zomerse box met een leuke inhoud!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De inhoud van deze box ziet er weer heel goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke box! de verpakking is al schitterend! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie box en inhoud! Ik ben heel benieuwd naar de Toni&Guy shampoo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind met name de box zelf heel mooi, lekker zomers! Maar van de inhoud word ik niet echt warm van.

    BeantwoordenVerwijderen